Tylko dla Moderatorów - Sprawy Forum
hewciu - Śro Gru 29, 2010 13:03
Hejaho!
Przepraszam, że tak mnie mało ostatnio ale troszkę się dzieje. Teoretycznie właśnie powinienem być w samolocie na Curacao ale nie na wakacje bynajmniej ale jakis debil zamiast zmienić rezerwację ją skasował..... po za tym święta, egzaminy, kursy, czas spędzony na walizach a do tego chory jakiś.....
Jeżeli chodzi o Frania propozycję, jestem tego samego zdania co Azullo, fajne w tym forum jest to, że jest jakie jest, kto chce znaleźć pomoc na pewno ją znajdzie, głównie jednak powinien jej szukać w realu.
Azullo jeżeli chodzi o "kasię" to daj znać problemu raczej nie ma.
Trzymta się trzeźwo!
azull - Śro Gru 29, 2010 20:49
No hej, to nawet nie o kasę chodzi. Reklama nie jest wyświetlana z powodu tzw. niskiego Wyniku Jakości. Wcześniej nie było z tym problemu, ale teraz się coś burzą. Ja nie bardzo mam kiedy się tym teraz zając, a lista jest długa Oto ona:
Kod: | Wskazówki dotyczące jakości strony i witryny docelowej
Aby maksymalnie zwiększyć skuteczność programu reklamowego AdWords, opracowaliśmy wskazówki dotyczące tworzenia witryn, które są przydatne dla użytkowników, reklamodawców oraz wydawców. Zaobserwowaliśmy, że tworzenie witryn zgodnie z tymi wskazówkami ma następujące istotne konsekwencje:
* Jest bardziej prawdopodobne, że pieniądze wydawane na reklamy AdWords zaowocują wydaniem pieniędzy przez klientów.
* Pozytywne doświadczenia związane z klikaniem reklam AdWords zwiększają zaufanie użytkowników (co z kolei przekłada się na zwiększenie liczby klientów).
Ponadto przestrzeganie naszych wskazówek dotyczących witryn pomoże Ci poprawić wynik jakości strony docelowej. Jako część składowa ogólnego Wyniku Jakości słowa kluczowego, wysoki wynik jakości strony docelowej może wpływać na konto AdWords w następujący sposób:
* zmniejszając koszt kliknięcia słów kluczowych (CPC),
* podwyższając pozycje reklam kierowanych na słowa kluczowe w sieci reklamowej,
* zwiększając szanse na umieszczenie reklam w wybranych miejscach docelowych.
Więcej informacji na temat Wyniku Jakości.
Zasady reklamowe
Strony docelowe są przez nas aktywnie sprawdzane pod kątem ich zgodności z naszymi zasadami reklamowymi. Nie tolerujemy naruszeń naszych zasad reklamowych i wyłączamy reklamy powiązane ze stronami docelowymi naruszającymi te zasady.
Poniżej znajduje się lista naruszeń zasad dotyczących stron docelowych i witryn. Więcej informacji można uzyskać na stronie z naszymi zasadami reklamowymi.
* Techniki spamowe w reklamach
* Usługi erotyczne
* Witryna zawierająca wyłącznie reklamy
* Strona przejściowa
* Witryny z porównaniami cen
* Podróbki produktów
* Witryny podające sposoby szybkiego wzbogacenia się
* Łamanie zabezpieczeń (hacking)
* Gromadzenie informacji
* Złośliwe oprogramowanie
* Replika lub kopia w ramkach
* Mylące lub nieprecyzyjne stwierdzenia
* Treść na telefony komórkowe
* Wyłudzanie informacji (phishing)
* Sprzedaż bezpłatnych produktów
* Witryny z porównaniami ofert biur podróży
* Niejasne praktyki rachunkowe
* Bezpieczeństwo użytkowników
* Naruszenie zasad Google dotyczących oprogramowania
* Naruszenie wskazówek Google dla webmasterów
Składnik jakości
Poza zgodnością z naszymi zasadami reklamowymi reklamodawcy powinni także pamiętać o trzech najważniejszych elementach decydujących o wysokiej jakości witryny: trafna i oryginalna treść, przejrzystość oraz łatwość nawigacji. Utrzymanie satysfakcji użytkowników w tych trzech obszarach pomoże Ci poprawić jakość strony docelowej witryny. Poniżej przedstawiono podsumowanie najważniejszych punktów. Zachęcamy także do lektury artykułu w dziale najczęściej zadawanych pytań na temat poprawy jakości strony docelowej.
Trafna i oryginalna treść
Trafność i oryginalność to dwie cechy charakteryzujące treść witryny wysokiej jakości. Poniżej podajemy kilka wskazówek dotyczących tworzenia treści spełniającej te standardy.
Trafność
* Użytkownicy powinni móc łatwo odnaleźć reklamowaną ofertę.
* Reklama powinna kierować na tę stronę w witrynie, która zawiera najbardziej użyteczne informacje na temat reklamowanego produktu lub usługi, czyli np. na stronę, na której użytkownicy mogą kupić reklamowany produkt, a nie na stronę w Twojej witrynie zawierającą opisy kilku produktów.
Oryginalność
* Treść witryny powinna być oryginalna i taka, której nie można znaleźć w innych witrynach. Ta wskazówka jest szczególnie przydatna w przypadku sprzedawców, których witryna jest identyczna z witryną innego sprzedawcy lub firmy macierzystej albo bardzo do niej podobna, jak również w przypadku podmiotów stowarzyszonych, które korzystają z następujących typów stron:
o Strony przejściowe: strony, których jedynym celem jest podawanie linków lub przekierowywanie użytkowników do firmy macierzystej.
o Repliki stron macierzystych: strony odzwierciedlające wygląd i sposób działania witryny macierzystej. Twoja witryna nie może być repliką witryny firmy macierzystej lub witryny innego reklamodawcy (nie może wyglądać podobnie lub prawie identycznie jak taka witryna).
* Strona powinna zawierać istotne informacje. Jeżeli Twoja reklama kieruje użytkowników na stronę zawierającą głównie reklamy lub ogólne wyniki wyszukiwania (takie jak katalog lub strona katalogu), musisz także umieścić na niej dodatkową, niepowtarzalną treść.
Oryginalna treść witryny jest szczególnie istotna, ponieważ program AdWords nie wyświetla wielu reklam prowadzących do identycznych lub podobnych stron docelowych jednocześnie. Więcej informacji na temat tej zasady.
Przejrzystość
Aby zyskać zaufanie użytkowników, witryna powinna jasno wskazywać charakter Twojej działalności, sposób interakcji witryny z komputerem użytkownika oraz planowany sposób wykorzystania danych osobowych użytkownika, o ile prosisz o ich podanie. Poniżej zamieściliśmy kilka wskazówek dotyczących maksymalizacji przejrzystości witryny.
Zalecenia dotyczące witryny:
* Otwarcie udostępniaj informacje na temat swojej firmy i precyzyjnie określ zakres jej działalności.
* Przestrzegaj umów i ofert promowanych w reklamie.
* Dotrzymuj obietnic dotyczących produktów i usług.
* Pobieraj opłaty od użytkowników tylko za te produkty i usługi, które zostały przez nich zamówione i faktycznie doręczone.
* Odróżniaj linki sponsorowane od pozostałej treści witryny.
* Umieść ceny i metody rozliczeniowe w miejscu łatwym do znalezienia i oczywistym dla użytkowników.*
* W przypadku cyklicznego naliczania opłat lub subskrypcji cena i częstotliwość dokonywania rozliczeń muszą być podane w widocznym i oczywistym miejscu na stronie, na której użytkownicy podają swoje informacje. Strona ta musi także zawierać pole umożliwiające akceptację.*
* Podanie cen i informacji rozliczeniowych bardzo małym drukiem na stronie nie jest uznawane za „oczywiste” dla użytkownika.
Interakcja witryny z komputerem użytkownika
* Unikaj zmieniania zachowania lub ustawień przeglądarek użytkowników (takich jak funkcja przycisku Wstecz lub rozmiar okna przeglądarki) bez wcześniejszego uzyskania ich zgody.
* Jeśli Twoja witryna automatycznie instaluje oprogramowanie, zamieść wyraźną informację o jego instalacji i zapewnij możliwość łatwego usunięcia. Więcej wskazówek znajdziesz na stronie Zasady Google dotyczące oprogramowania.
Dane osobowe użytkowników
* Nie żądaj danych osobowych, jeśli nie są one konieczne do zakupu oferowanego produktu lub usługi.
* Jeśli żądasz podania danych osobowych, zamieść na stronie politykę prywatności zawierającą informacje na temat sposobu wykorzystania podanych danych.
* Zapewnij opcje ograniczenia wykorzystania danych osobowych użytkownika, takie jak możliwość rezygnacji z otrzymywania biuletynów.
* Zapewnij użytkownikom dostęp do treści witryny, nie wymagając od nich rejestracji. Jeżeli nie jest to możliwe, pokaż podgląd treści dostępnej dla użytkowników po zarejestrowaniu.
Łatwość nawigacji
Kluczem do pozyskania klientów wśród użytkowników jest ułatwienie im znalezienia tego, czego szukają. Oto kilka wskazówek:
* Udostępnij krótką i prostą ścieżkę do zakupu lub odbioru reklamowanego produktu lub oferty.
* Unikaj nadmiernego używania wyskakujących okienek, okienek typu pop-under oraz innych irytujących elementów w witrynie.
* Zapewnij szybkie wczytywanie strony docelowej. Dowiedz się, jak można przyspieszyć czas wczytywania strony.
* Szczegółowe zalecenia ułatwiające także podwyższenie wydajności witryny w wynikach wyszukiwania Google znajdują się we Wskazówkach Google dla webmasterów.
Więcej informacji na temat jakości stron docelowych można znaleźć w pełnym zestawie najczęściej zadawanych pytań w tym zakresie. |
Tak więc jeśli ktoś z Was ma jakieś propozycje, to zapraszam
pozdrawiam Azull
Mariusz - Czw Gru 30, 2010 16:09
Po nowym roku, przyjrzę się temu bliżej, teraz mam parę zleceń, nawet w Sylwestra muszę popracować.
Ale z tego co wiem AdWords od dłuższego czasu stawia na reklamy, parę stron znikło z początku listy wyszukiwarek i to stron stojących wcześniej na pierwszych miejscach.
azull - Pon Sty 03, 2011 19:22
Oki, to fajnie, ja też miałem dużo pracy na koniec roku, na dodatek po powrocie z Anglii podłapałem zapalnie płuc, czy coś w podobie, wiec antybiotyk, sylwester i nowy rok w łóżku i dziś dopiero się trochę pozbierałem. Trzeźwy oczywiście.
wszystkiego naj jeszcze raz w Nowym Roku!
pozdro Azull
azull - Sob Sty 08, 2011 11:38
No hejka,
co raz więcej spamu pojawia się na forum. Tzn głównie roboty spamujące które logują się z linkami do reklam w profilu. Tym użytkownikom blokuję IP i usuwam. Dziś pojawił się nowy rodzaj. Tekst reklamy został dopisany do istniejących już postów w różnych tematach. Ponieważ usuwanie tego rodzaju spamu zajmuje więcej czasu, wprowadziłem konieczność potwierdzania aktywacji konta przez admina. zobaczymy czy to choć trochę zminimalizuje tego typu działania. Czy macie może jakieś inne rozwiązania, lub propozycje?
pozdrawiam Azull
Mariusz - Sob Sty 08, 2011 11:49
Ta jest chyba najlepsza, nie ma raczej innej możliwości zatrzymania spamu, jak zwykle ręczna robótka jest najbardziej ceniona
Pozdro
Franiu - Pon Sty 31, 2011 17:20
Zaglądnąłem dzisiaj do panelu admin,jest taki komunikat:
UWAGA ! - Pojawila sie poprawka 4 do wersji 1.12.6, prosze przeczytac ten temat.
Wersja tego forum jest aktualna
Jednak za kilka tygodni pojawi się nowa wersja 1.12.7 zawierająca kilka ważnych poprawek bezpieczeństwa oraz wiele poprawek błędów. Prosimy przygotować się do aktualizacji. Zmian w stylach będzie minimum, będzie też dostępna ręczna instrukcja aktualizacji. Szczegóły tutaj
azull - Wto Lut 01, 2011 10:08
Franiu, ten komunikat pokazuje się od początku istnienia tego forum. Wersja obecna jaką mamy zainstalowaną to 1.12.6 z poprawka nr 4. Czekamy na wersję 1.12.7 która pojawi się za kilka tygodni, o czym informuje komunikat od kilku miesięcy.
pozdrawiam serdecznie Azull
Franiu - Wto Lut 01, 2011 14:36
azull,
Dzięki za info,jestem laikiem w tych sprawach,więc pozwoliłem sobie na na to aby wkleic,
pozdrawiam,
azull - Śro Lut 02, 2011 10:42
no probs Wielki Brat czuwa!
pozdro Azull
Franiu - Śro Lut 02, 2011 14:23
azull,
hewciu - Czw Lut 03, 2011 04:25
Brrrrrrrrrrrrrrrr..... az starch ogarnal.....Mnie i tak nie widzisz za daleo jestem
Pozdrowionka dla Pan i Panow!
Mariusz - Czw Lut 03, 2011 18:35
hewciu napisał/a: | Pozdrowionka dla Pan i Panow! |
Pozdrówko
dora - Czw Lut 03, 2011 21:22
Czesc chlopaki i pozdrowka
Franiu - Pią Lut 04, 2011 09:32
Dostalem wiadomość od Ewci ,nie może wejść na forum,wybijaja logowanie
ewcia,email gisbourn@yahoo.co.uk
Jesli Ktos z Was Panowie może to sprawdzić będę wdzięczny,
|
|
|