Strona Główna Witaj na stronach niepije.com.pl
Forum wsparcia, dla osób uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu.
Dawniej niepije.net

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Eskimos
Autor Wiadomość
eskimos 

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 09:20   Eskimos

Witajcie. Mam zamiar trochę u Was popisać teraz. Wypadałoby napisać trochę więcej o sobie.

Nie piję już parę miesięcy. Trzeźwieję dzięki wspólnocie AA a właściwie przede wszystkim dzięki Programowi 12 Kroków. Nie byłem na terapii alkoholowej ale pracowałem prawie rok z Terapeutą indywidualnym. Poza tym we wspólnocie jestem zaangażowany w Sponsorowanie i trochę w Literaturę. Chociaż jestem z wykształcenia "techniczny" a nie "humanistyczny". Moim "Pra-Sponsorem" jest facet który bardzo angażuje się w promowanie Sponsorowania w Polsce. Więc mam na ten temat wieści i motywacje prawie z pierwszej ręki. Pisałem kiedyś wiele na innym forum. Dziś bardziej angażuje się w "realu" ale czasem mam potrzebę odczucia tej specyficznej grupy wsparcia którą dla mnie stają się internauci. Dzięki że jesteście.

Wesus 

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 12:14   

Witaj Eskimosie!
Bardzo lubiłem czytać Cię na innym forum, więc teraz też z ciekawościa czekam na Twoje posty.

Pozdrawiam
Wiesiek

Iwanka 

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 12:54   

Witaj Eskimosie :-)

eskimos 

Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 13:58   

Wieśku Ty wiesz jak kiedyś mi pomogłeś. Postawić pierwszy krok. Dzięki :)

Żeby wprowadzić temat merytoryczny a nie "witaski" same napiszę Wam o moich obawach.